Grattis Classe

Vem kunde tro att 11 januari 2017 plötsligt skulle infinna sig.
Inte jag i alla fall alla de gånger jag tänkt på min kommande pensionsdag.... men mitt insjuknande 19 april vände allt.
Plötsligt kändes det ganska otänkbart att jag över huvud taget skulle komma till baka i jobb så att jag nu arbetar 50% är kanske den största överraskningen på denna min 65-årsdag.
Jag är fortsatt sjukskriven 50% tom 19 mars så får vi sen se hur jag orkar och mår. Överenskommelsen med arbetsgivaren är att jag skall jobba till 67 år.... men jag håller på så länge det känns meningsfullt för mig och arbetsgivare. 
Man kan inte ha det bättre eftersom jag jobbar måndag o tisdag eftermiddag, inget jobb onsdag men torsdag o fredag jobbar jag förmiddag.... och än så länge gör jag nytta 😆
En förutsättning var att vi tillsatte ytterligare en AME-chef som jag numer hjälper in i rollen men jag har även ansvaret för AME:s uppdrag inom integration/etablering.
 

Kommentera här: