BĂ€sta stugan 😆

En helt underbar sommar-fredag.
.
Skuggan pÄ framsidan bjuder in till ljudboks-lyssnande 
.
Aj, aj, aj, aj... med intervaller pÄ 10-15 sekunder fÄr jag smÀrtstötar i min högra stortÄ. 
Jag som pĂ„ grund av min diabetes har extremt dĂ„lig kĂ€nsel i min fötter tycker det Ă€r lite konstigt att gikt kan förorsaka mig en sĂ„n vĂ€ldig smĂ€rta 😕
.
Efter att ha googlat pĂ„ gikt upplyste Julia mig om att det kan utlösas av kraftig infektion eller operation... samt fet mat, övervikt och alkohol. Jag tror alltsĂ„ det beror pĂ„ operationen đŸ˜©.
.
NÀr skuggan försvann frÄn framsidan flyttade jag mig till favoritplatsen under björken.
DÀr fick jag se en rovfÄgel som ryttlade mellen bilen och kullen.
Snabbt upp med mobilkameran nÀr fÄgeln plötsligt dök ner pÄ marken... För sent....
.
men jag fĂ„ngade fĂ„geln nĂ€r den flög dĂ€rifrĂ„n med en mus 😆

Kommentera hÀr: