Hallfix

Lena förstår inte min tanke att det kommer att vara bra att jag efter min pension har lite att pyssla med.... och idag har jag/vi tidigarelagt renovering av hallen.
.
Parallellt pågår annan aktivitet...
Morgondagens middag planeras...
Hanna är meddelad att hon kan förvänta sig stek..... men det blir gryta på högrev 😕
.
Dagens måltid är även den på gång....
Dragonkyckling.
Receptet tilltalar i alla fall 😊
Rapport kommer. ...
.
Om ni är observanta ser ni en falukorv på diskbänken....
Det är veckans luncher... Korv stroganoff.
Kanongott kan jag försäkra 😁

Kommentarer:

1 Julia:

Men hallen kan ju inte vänta tills du är pensionär pappa ;)

Svar: Nej, det hade nog inte varit så bra. Förhoppningsvis finns det tillräckligt med nya projekt den dan 😊
clabu

2 hanna:

Grytan var superb!

Svar: Tack 😊
clabu

Kommentera här: