Bilvård

Hanna är ett föredöme när det gäller att ta hand om sin o Robins bil. Under den korta tid dom innehaft sin Kia har den lämnats till "Tess bilvård o service" i Skara för tvätt o rekonditionering minst två gånger.
Idag har vi följt deras exempel...
Resultatet är så himla bra 😆
Företaget är granne med min AME-verksamhet och min son Andreas har under några månader arbetat här.
Detta har gjort att jag inte velat anlita dem men resultatet som jag sett på Hannas bil gjorde att dena spärr släppte.
För 1.100 kr fick vi båda bilarna i nyskick... Väl använda pengar eftersom deras specialschampo nu gör bilen lättare att tvätta och vinylmedlet gör det lättare att hålla rent inväntigt.
Stort tack Andreas ❤❤
Om man  vill kan man välja utvändig o invändig tvätt  för 350:-... vilket jag inser är himla bra pris jämfört med en bättre snabbtvätt på macken.
"Tess bilvård o service" rekomenderas å det varmaste 😆

Kommentera här: