Fler bilder från midsommarafton 2010



-Men Barbro. Inte kan du sitta i sevettkorgen....


-Det kan jag..... ser du väl...


-Jag kan till och med ligga i den !!!!
-Ok. Det ser aningen obekvämt ut men gör som du vill...
-Japp. Som vanligt alltså....


Jag slipar och Lena betsar...


Så roligt att göra saker tillsammans....


Lenas Badenbaden står inbjudande men arbete går först.
Dynan kunde jag inte hitta trots ivrigt letande i stall och på loft.
Lena kom ut, pekade på en säck som hängde i taket (dynorna till utemöblerna vinterförvaras i plastsäckar hängande i taket för att minska risken för råttangrepp) och minsan, där var dynan till hennes Badenbaden.
En blå dyna, inte den flerfärgade som jag letade efter eftersom vi köpt en ny förra året...
-Man kan ju inte komma ihåg alla detaljer...eller hur ??


Lena-plantering där jag bidragit med barken...


Förra året planterade jag ett antal citron kärnor som efter att ha tagit god tid på sig nu vuxit sig så stora att det var tid för omplantering. Det blev tre krukor och nu får vi se om dom tar sig.

Kommentarer:

1 hanna:

åååååååå!!!!! hur mkt älskar man inte barbro!!

2 Julia:

hahaha, så himla typiskt Barbro! :)

Måste kännas lite lättare att fixa utemöblerna nu när slipmaskinerna är på väg mot nygården.... :)

3 pappa:

Julia

Ja,slipmaskinerna kommer att underlätta när vi tar de sista två delarna som är sofforna... så tack för att vi fick tillbaka dom :-))

Hanna

Ja visst är hon speciell. Vi kanske skall skaffa en skokartong till henne ???

Kommentera här: