Bra, bättre, bäst....

Jag har inte förstått, men tycker det är sympatiskt, att möbler kan ha ett "liv" dvs i en katalog finnas år efter år....
Denna soffa övertog vi från Lars-Åke o Monica. Den var vit och inte alls speciellt sliten.
Familjen gick raskt in på katalogen och hittade en ny klädsel... som skulle göra vårt arbetsrum ännu trivsammare....  
-Vad är det för fel med det som är.... var en fråga som klingade obesvarad.....
Ok, när väl tyget idag kom tycker även jag att den blev väldigt fin.... fast man satt lite bättre i förra klädslen tycker jag nog  :(
.
Att riva i gamla möbler brukar ge lite återbäring.... så även nu.
18:50 i svenska mynt (årtal mellan 1978-2003) och 3 Euro varav 1 euro är präglad i Spanien.
Kan återfås mot beskrivning !!!!!!!
 
 
 

Kommentarer:

1 Monica:

Vad fin soffan blev!!!!! Förresten känner jag nog igen en av pengarna.......den "guldiga"!!!

Svar: Den beskrivningen räcker....Den är din !!!!!
clabu

2 Lars Åke:

Toppen, vad snygg den blev. Bra att det blev oväntade inkomster. Kanske ett bidrag till en trisslott. Såke

Svar: För min del dög den som den var... men... den blev verkligen jättefin. Ja, en trisslott kan det bli :)
clabu

3 Per Völker:

Säger detta oss något om det nya Sverige när det är mer värde i utländsk valuta och inte i Svensk. Per

Svar: Jodå... fast att den svenska kronan står högt i kurs har drabbad vår export hårt...
clabu

Kommentera här: