Återuppstånden Blogg

Hej igen.
Efter att ha legat nere sedan januari 2017 har min blogg vaknat till liv igen.
Jag hoppas jag kan uppbåda lika mycket energi som tidigare och löpande lägga upp lite smått o gott.
Mycket har hänt under dessa tre år och eftersom ni, mina följare, till störrsta delen består av mina närmaste som vet vad som skett kommer ingen sammanfattning.
Idag strålar solen från en klarblå himmel och eftersom jag klippte gräset igår, iklädd såväl mössa som handskar, kan jag nöjd titta ut på en riktigt fin trädgård med en skir vår-grönska.
Körsbärsträden börjar så smått blomma utefter Skärv-vägen men här hemma ligger vi som vanligt någon vecka efter
Lenas plommonträd blommar dock för fullt :)
 

Kommentarer:

1 Monica:

En härlig tid trots ”coronaskiten”

Svar: Javisst är det :)
clabu

2 Anna-Karin:

Kul att du har tagit upp bloggen igen 👍

Svar: Ja det är en tanke jag haft ganska länge. Nu vill det till att hålla den uppdaterad 🙂
clabu

Kommentera här: