Första dagen på jobbet efter 5 månaders sjukskrivning

Så var det äntligen dags att åka till jobbet igen. I och för sig i begränsad omfattning eftersom jag inleder med att bara jobba fyra halva dagar i veckan fram till mitten på december. 
Måndag o tisdag eftermiddag samt torsdag och fredag förmiddag... vilket inte är mycket. Det bjuder inte in mig till ekorrhjulet igen vilket är en förutsättning för mig att arbeta tills jag fyller 67 år.
.
Jag skall försöka ta vara på min 50 %-iga sjukskrivning genom att promenera dagligen och äta sunt.
.
För första gången på länge stötte jag på älg i skogen.
.
Ett fågelsträck påminner om att hösten är i antågande.
.
Ok... nu gäller det att hålla i 😆

Kommentarer:

1 Hanna:

Bra pappa!

Svar: 👍👍👍👍👍
clabu

2 Julia:

Bra inställning, att ta tillvara på de resterande 50% genom att fokusera på en bra hälsa! :)

Svar: Javisst är det 😆
clabu

3 Lars Åke:

Bra inställning 👍👍

Svar: Javisst är det 😆
clabu

4 Gittan:

Det fixar du!! Jag håller på dig. ;-)

Svar: Tack Gittan 😆
clabu

Kommentera här: