Till Hullerts

Så var det dags att frakta ner trädgårdstraktorn för översynen. Med hjälp av Patrik, Julia och Lena lastade vi den på kärran igår.
Nisse var som vanligt upptagen med en kund.
Häftigt att höra honom småprata mellan mer påtaglig affärssnack... och då visa på sin stora sociala kompetens.... något jag tror ligger i allas syskons gener men Nisse är nog den av oss utvecklat största förmågan.
.
Efter att med hjälp av Markus lyft av traktorn kom jag på att jag skulle titta efter Pers klyv som stått hos Hullert under en massa år.
Den stod inte där jag såg den sist varför jag frågade en mek som hjälpte mig att lokalisera den bakom en massa maskiner.
Tillsammans lyft vi fram den och den ställdes på kärran...
.
där det redan låg två tomma oljefat.
Ett mycket givande besök hos Nisse :)

Kommentera här: