Fortsättning på inlägget 14/5 "Igår hämtade jag hem bössan"

Idag var jag hos polisen och lämnade in en ansökan om licenser på farfars pluggade salongsgevär och farfars pluggade hagelgevär.
Det kostade 950:-
Jag frågade om dom menade allvar och alla tre konstaplarna såg väldigt generade ut och förklarade att det faktiskt var så.....
Min fråga blev då om dom inte själva tyckte att det vore bättre att lägga tid på att fixa alla jägares licenser i stället för att lägga tid på och pungslå personer som genom en uttalad arvsföljd har att ta vara på obrukbara vapen.
-Jo, det höll dom med om.....
Mitt behov av att rå-skälla kom av sig........
Inte glad idag :(

Kommentarer:

1 stefan:

och eftersom jag känner dig Classe så tror jag inte att du skulle "rå-skällt" på poliser heller

Svar: :)
clabu

Kommentera här: