Nu har den kommit.....

Det yttersta beviset på att jag är en "Biathlon Family Sweden"-medlem.
.
Hanna och Julia har också gått med.... och kommer att sponsras med varsin tröja... vid nästa lön för mig :)
Vad är då detta för förening ???
Kolla på 
http://biathlonfamilysweden.se/
där du kan läsa om syftet med föreningen.... men för att öka intresset kan jag bara nämna att 
"Ett medlemskap i Biathlon Family Sweden innebär att man är med och stöttar svenskt skidskytte där minst 95% kr av medlemsavgiften på 100 kr går till ungdomar inom svenskt skidskytte" och det är väl en god sak, eller hur :)
Att sedan Alfred sitter i styrelsen gör ju det hela bara bättre....
Jag rekommenderar alla som läser detta att gå med (100:-/år) och varför inte beställa en tröja (300:-/tröja + frakt).
Vore kul om många av oss dök upp iförda detta medlemsbevis på kusinträffen 9 aug hos Per i Sunningen  :) 
fast geväret ingå inte...
Jag nås precis av nyheten att även Julias Patrik vill ha en tröja.... 
Den pojken tycker jag om :)
 
 

 


Kommentera här: