Häpnadsväckande nyhet. Ann-Karin o Såke tvillingar ??

Det verkar faktiskt vara så... eller ??
Så här skriver såke i ett MMS med detta foto:
Hej på er alla syskon. Ville bara passa på att tacka för min födelsedagspresent som nu är på plats.
Vilket bör innebära att jag och Anna-Karin är tvillingar då vi måste vara födda samma år. Från en glad 50 åring. Hälsning Såke
 
Jag tror mig emellertid veta att det bara dröjt en tid innan flaggstångsuppsättningsfirman fått tid att montera stången... närmare bestämt 4 år :)
På Nygården har det dröjt 11 år hittills :(
Jag köpte flaggstångsfrö fast det verkar inte fungera....

Kommentarer:

1 lars-åke:

Prata med Bygghyttan i Karlsborg, de har ett mirakelmedel. Nisse har sett ett bilbevis på detta. Hälsningar Såke

Svar: Flaggstångsfrö ?????
clabu

Kommentera här: