Till oroliga släktingar, vänner, ledningsgrupp o chefer

Ingen stroke eller plötslig psykisk instabilitet... bara lite situationsanpassning !!!!
Jag har försökt att rekapitulera mitt besök på Jula och förnimmer, vagt, hur jag passerar ett "tillbud" gällande ett radiostyrt flygplan och jag vet att jag tänkte.... -Bra pris !!!
Sen är det ganska dimmigt... fast jag har en känsla av att tanken snuddade vid tillfället när jag skickades in på Jula för att köpa en lampa och kom hem med ett luftgevär... Kraftigt nedsatt pris... Bara omkr 700:- mot ordinarie 1400:-
Lena ifrågasatte om mitt gällande tillstånd att inneha ett Jula-kort skulle omförhandlas i familjerådet.
Saken togs inte upp i rådet eftersom jag anförde "särskilda omständigheter".... vilka kommer jag inte ihåg.
-
Ok.. med detta i bagaget kan jag förstå att jag hamnade utanför Barcelona.... eller kanske ändå inte...
Nåväl, hem kom jag med en kebabtallrik, batterier och ett flygplan.
Jag började med att upplysa Lena om att jag haft en tuff dag.... inte f-n hjälpte det....
-
Ok, kabatallriken var lite onödig... men jag hade väldigt lågt blodsocker och kebabtallrik är socker-höjande (Lena är inte så insatt så det gav en ingång).
Detta argument gav en stunds stillhet.... fast bara en liten stund...
Flygplanet står på laddning !!!!!!

Kommentera här: