Effektiv lördag

Började med att vi före kl 10 begav oss till Skövde..
.
för att köpa skor på Stadium, Köp 2 få 3, och besöka glasögonbutiken för att titta på bågar till Lena.
Jag passade på att beställa tid för synundersökning.
.
Hela familjen följde med.. ja den delen av familjen som hade möjlighet.
Julia är i Gbg och Andreas o Bettan är på väg till Bulgarien.
.
Här är Lenas o mina skor...
.
En bit in på eftermiddagen blev det en promenad där vi delade på oss vid stenmuren.
Lena o Izo fortsatte grusvägen och jag svängde av in i skogen för att titta efter svamp.
Vid vändplatsen upptäckte jag denna lägerplats.... men inga människor ???
Filt och vattenskål tyder på att en hund tillhör gruppen...
.
.
Att hitta svamp gör att man känner glädje....
.
och speciellt glad blev jag när jag hittade den här svampen Hanna fann tidigare i veckan och jag sa: Vi tar den på återvägen.... och då hittade vi den inte :(
.
Ok... svamp-resultatet är inte mycket att skryta med men...
.
59 minuters skogspromenad är jag ganska stolt över.....
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: