Firmafest

Kl 19 igår samlades ungefär hälften av kommunens 1700 anställda på Rosers salonger för den årligt återkommande personalfesten.
Efter inledningstal körde "Billys" igång och skapade genast ett djäkla tryck med gamla godingar ur "Gyllene Tiders" omfattande produktion.
.
Mycket takt och texter som i stort sett alla kan.... det kan inte bli fel....
.
Det var väldigt lyckat.
Efter Billys tog vi oss till anvisad buffé-bord, lastade på mat och sökte oss sedan till enhetsvisa bord.
Fredagskvällar är jag inte så stark så efter maten satte jag mig i bilen och styrde hemmåt.
Bra underhållning och god mat tillsammans med härligt sällskap gjorde mig lite stolt o glad över att vara anställd  och en del av Skara kommun.
Jag har via Facebook idag kunnat konstatera att många har haft väldigt, väldigt roligt...

Kommentera här: