Inbrottslarm

02:27 ringde SOS-Göteborg upp mig på min mobil och meddelade att inbrottslarmet aktiverats på jobbet.
Jag bad dom larma väktare, slängde på mig kläderna och klev ur bilen 18 minuter senare på jobbet.
Tillsammans med Securitas tittade jag över lokalerna och konstaterade att ingen fanns där.
Hemma igen omkr kl 4 försökte jag fortsätta sova..... vilket inte lätt sig göras.
Jag funderade på att gå ut och hugga ved men avstod eftersom Lena nog hade funderat på min mentala status.
Skönt att det är fredag och vilodag imorgon.... fast helgen är ganska tjock....
Många tankar till Såke och barn som skall tillbringa 10 dagar i Kenya.
Vi önskar en härlig upplevelse.
-Såke. Jag kommer att fortsätta med veden här hemma så jag har lite roligt också :-))

Kommentarer:

1 Julia:

Men stackare! Då har det inte blivit många timmars sömn för dig? Men vilken tur att det inte var någon där.....



Ja, får hoppas att familjen Burge från Skövde får det bra.. och att inga apor tar deras frukostbananer! :)

Kommentera här: