"say no more"



TV

Med hjälp av Stefan o Andreas stod den så där men vart tog granen vägen ???

Kommentarer:

1 Lena:

Hur mycket vägde schabraket? Tre personer att bära...

2 Julia:

herregud.... tvn åt upp granen!

3 hanna:

men guuuuuud. nu maste du vara lycklig pappa!! :)

4 clabu:

Hanna.....Allt detta gör jag för mina barn.... Jag har aldrig...inte vad jag minns iallafall... eftersträvat en TV större än 26 tum. När så tillfället yppade sig med denna 36 tummare (begagnad som du vet, 3 år gammal, godkännt köp av kamraten TV-reparatören, känd säljare och slutligen..OK enligt Andreas samt pris: 1/6 av inköpspriset 2003) kunde jag inte motstå frestelsen.
Jag kan försäkra att den säkert kommer att tilltala
både dig o Anna när ni kommer hem med alla Anna:s DVD....tror jag....PoK

Kommentera här: